KERUSI TANGAS MUDAH LIPAT MODEN | PENJAGAAN WAP HERBA UNTUK DALAMAN DAN LUARAN WANITA

Kaedah bertangas sesuai dicuba semua peringkat umur dari remaja hingga wanita yang baru menopaus untuk membuang toksin dalam badan, membersih dan menghilangkan keputihan dan melancarkan aliran darah. Baik buat Wanita pantang bersalin untuk mengecutkan rahim.






Tonton Tutorial Video Kerusi Tangas Mudah Lipat




Tonton Tutorial Video Kerusi Tangas Mudah Lipat











KERUSI TANGAS MUDAH LIPAT SAUNAKU

Proses atau kaedah bertangas wujud sejak zaman nenek moyang kita dan ia amat popular di negara Nusantara seperti Malaysia, Thailand dan Indonesia, begitu juga di India.

Selain memperbaiki bahagian luaran, kaedah bertangas ini mampu memberi impak hingga ke dalam badan sekiranya dilakukan secara kerap.

Kaedah bertangas amat mudah sebenarnya, tetapi ia kian dilupakan dengan wujudnya produk baru apatah lagi wanita moden zaman ini yang terlalu sibuk dengan kerjaya sehingga mengabaikan rawatan dalaman yang membawa kesejahteraan rumah tangga dan kesihatan serta kebersihan diri.

Malah, jika ditanya sebahagian wanita muda ketika ini, mungkin tidak ramai yang tahu atau menyedari kelebihan amalan yang diwarisi nenek moyang sejak berabad ini.

Jika kena caranya, bagi yang wanita sudah berumah tangga dan melahirkan anak mampu mengembalikan organ intim seperti ‘anak dara’.

Tangas juga amalan penjagaan kesihatan keseluruhan tubuh dan bukan hanya tertumpu kepada penjagaan bahagian sulit semata-mata.

Malah, amalan ini dapat membantu wanita mengatasi masalah keletihan, berat badan berlebihan, mengecutkan urat badan dan membuang angin kerana bertangas akan mengeluarkan peluh dan menyebabkan toksin keluar dari badan. Bagi ibu bersalin, ia juga dapat membantu proses penyembuhan, kemutan faraj dan rahim.

Ramai menganggap bertangas hanya dilakukan ketika berpantang atau untuk mereka yang melahirkan anak, namun sebenarnya amalan ini sesuai untuk semua wanita sama ada yang belum atau sudah berkahwin.

Katanya, herba yang terkandung dalam set bertangas mampu merawat, memperbaiki urat dan juga bahagian sulit wanita yang tercedera semasa proses melahirkan anak.

“Kaedah tradisional ini juga mampu meresap hingga ke dalam badan wanita sekiranya diamalkan secara berterusan,” katanya.

Kaedah bertangas sesuai dicuba semua peringkat umur dari remaja hingga wanita yang baru menopaus untuk membuang toksin dalam badan, membersih dan menghilangkan keputihan dan melancarkan aliran darah.

Menurutnya, menjelang hari bahagia, bakal pengantin pastinya mahu kelihatan cantik, segar dan menawan maka bertangas adalah kaedah pantas mengembalikan kesegaran dan tampil berkeyakinan di depan suami.

















KERUSI TANGAS LIPAT SAUNAKU

Apa Itu Bertangas?
Bertangas ini sebenarnya adalah mandi wap atau sauna. Ia merupakan amalan penjagaan kesihatan keseluruhan tubuh badan dan bukan hanya tertumpu kepada penjagaan alat sulit sahaja.

Siapa Yang Boleh Bertangas?
Wanita yg telah berkahwin dan anak dara.
Sebaiknya dilakukan selepas haid atau hari haid ke 6, 7 & 8. Mampu merawat keputihan dan bau. Menegangkan kulit serta mengelak pelbagai penyakit kelamin dan rahim.

Wanita Berpantang
Waktu terbaik adalah hari ke 30 hingga hari ke 37 selepas darah nifas kering. Mempercepatkan proses penyembuhan luka dan jahitan. Ia juga mampu mengeringkan, mengetatkan dan mengecutkan rahim serta otot-otot yang kembang semasa proses mengandung dan bersalin. Turut membantu mengelakan jangkitan kuman pada bahagian sulit, kembali ketat serta mengelakan keluar tombong  (prolapse)

Wanita Berusia
Sebaiknya di amalkan 1 ke 3 kali seminggu. Untuk mengembalikan "lembapan kewanitaan", terutama bg wanita yg mengalami pra-monopos atau yang telah monopos. Menegangkan dan mengembalikan lembapan pada kulit di bahagian sulit.

Tempoh Rawatan
Tempoh maksimum untuk bertangas ialah selama 30 minit. Bagi yang baru mencubanya, masa selama 15 minit sudah mencukupi.


Khasiat Lain
Digunakan untuk memecah lemak dan selulit.
Menghaluskan kulit.
Membuang toksin dalam badan.



TIPS TAMBAHAN 

Ketika bertangas boleh amalkan senaman.

Kemutan otot rahim (kegel exercise) untuk kekuatan otot saluran sulit dan rahim.

Setelah selesai tangas, bilas faraj dengan air rebusan tangas dan air rebusan sirih.

Selepas bertangas, sebaiknya minum segelas air masak untuk menggantikan air yang telah keluar dari badan melalui peluh.

Seeloknya mandi selepas tempoh 15 minit selesai bertangas.



Mudah dilipat untuk disimpan dan dibawa.
Material plastik tahan lasak.
Boleh dikunci apabila dilipat.
Besi bersalut bahan anti karat.
Getah anti gelincir pada hujung kaki.

Berat kerusi 1.58 kg
Boleh menanpung sehingga 
100 kg



KERUSI TANGAS SAUNAKU

HARGA PROMOSI
RM 65.00

HARGA ADD-ON
(Bila Membuat Pembelian Sauna)
RM 60.00

Kod Penghantaran Postage (GDEX)
Semenanjung Malaysia : RM 18.00
Sabah / Sarawak : RM 30.00
(1 - 3 Hari) Waktu Bekerja
Kawasan pedalam dalam 1 minggu




HOT ONLINE
 CALL / WHATSAPP

SAUNAONLINE4U 
011 500 500 89





Klik Link Kami Untuk maklumat Lanjut Dan Update Terkini




      IG - SaunaOnline4u_HQ2 

      Laman Website






Tonton Tutorial Video Kerusi Tangas Mudah Lipat












0 Comments:

Post a Comment